Transformând Vizitatorii în Clienți Fideli: 5 Elemente de Design Cruciale pentru Site-urile Web de Succes

Extinderea oricărei afaceri este întotdeauna binevenită. Atunci când vă concentrați pe strategii de marketing, dezvoltarea de produse și campanii publicitare, poate fi ușor să lăsați aspectul online în plan secundar. Cu toate acestea, aceasta este o eroare gravă.

Un studiu recent realizat de Harvard Business Review a analizat ceea ce îi determină pe oameni să finalizeze o achiziție de pe un anumit site web, iar rezultatele au fost remarcabile. Aspecte precum siguranța oferită consumatorilor, încrederea și confortul sunt factori care ajută clienții și potențialii clienți să se simtă în largul lor când navighează un magazin online. Aceste aspecte cresc șansele ca aceștia să efectueze o achiziție și să devină loiali.

Un web design bine realizat este esențial pentru a construi această încredere. Prin prezentarea unui site simplu și ușor de navigat, utilizatorii vor avea o experiență excelentă pe site-ul dvs., ceea ce îi face mai predispuși să efectueze achiziții.

Prin urmare, în timp ce aspecte precum transparența companiei, recenziile pozitive și calitatea produselor reprezintă modalități evidente de a vă apropia de clienții actuali și potențiali, web design-ul este cu siguranță un aspect crucial pentru a determina dacă o marcă pare de încredere sau nu.

Pentru a ieși în evidență printre numeroasele site-uri web, există câteva elemente de design testate, care aduc rezultate concrete și transformă vizitatorii site-ului în clienți loiali.

Pagini de destinație video

Mai mult de 78% dintre utilizatorii de internet urmăresc săptămânal videoclipuri online. Cu toate acestea, nu trebuie să incorporați videoclipuri din surse precum YouTube. În schimb, puteți să vă ridicați design-ul site-ului la un nivel superior creând pagini de destinație video. Puteți direcționa un videoclip către un apel la acțiune sau puteți crea un videoclip care să pornească automat când cineva accesează site-ul dvs., prezentând astfel identitatea dvs.

Oricare dintre aceste abordări poate adăuga identitate mărcii dvs. Peste 159 de profesioniști și antreprenori au prevăzut că 69% din traficul site-urilor va consta în videoclipuri, iar 70% dintre profesioniști au detaliat modul în care conținutul video influențează în cea mai mare măsură rata de conversie, mai mult decât orice alt tip de informație sau conținut

Derulare paralax

Cu toate că experiențele digitale s-au îmbunătățit semnificativ, în unele aspecte ale vieții noastre de zi cu zi, oamenii au devenit mai leneși. Actul de a face clic pe un buton poate părea prea dificil uneori.

Acesta este motivul pentru care a fost introdus efectul de derulare paralax. Această defilare neuniformă combate lenea consumatorilor și oferă în același timp un design atractiv. Prin simpla derulare, utilizatorii pot accesa ușor informațiile pe măsură ce se îndreaptă către pagina dorită. Popularitatea derulării paralax a dus la apariția mai multor site-uri cu defilare profundă și cu o singură pagină, ceea ce face mai ușor de gestionat informațiile care nu sunt strict necesare. Acest lucru facilitează prioritizarea conținutului și crește probabilitatea ca utilizatorii să vadă tot ce este important.

Apeluri la acțiune

Apelurile la acțiune sunt esențiale în designul site-urilor. Majoritatea consumatorilor nu știu ce trebuie să facă decât dacă li se spune în mod explicit. Cu toate acestea, pur și simplu le spuneți consumatorilor ce să facă nu este suficient. Aceștia au nevoie de stimulente și instrucțiuni din toate părțile, astfel că aveți nevoie de ceva în plus pentru a vă atinge obiectivele.

Adăugarea de animații la elementele de acțiune importante poate fi cheia către succes. Indiferent dacă este vorba de interacțiunea cu o anumită gamă de produse, de contactarea afacerii dvs. sau de dorința de a atrage atenția utilizatorilor, consumatorii sunt mai predispuși să acționeze atunci când apelul la acțiune atrage atenția și oferă confirmarea finalizării.

Font personalizat

Fiecare site web necesită text, dar zilele fonturilor obișnuite precum Times New Roman sau Arial au trecut. În schimb, puteți comunica ceea ce doriți cu ajutorul unui font unic care să reflecte identitatea afacerii dvs. în timp ce comunicați cu utilizatorii.

Alegerea unui font unic și a formelor în care îl utilizați poate varia în funcție de domeniul dvs. Unele mărci îl utilizează ca parte a designului logo-ului lor, în timp ce altele îl adoptă pe întregul site web pentru a atrage atenția asupra conținutului important, cum ar fi apelurile la acțiune. Alegerea modului și locului în care îl utilizați depinde în mare măsură de afacerea dvs.

Inteligență artificială

Cu toate creșterea magazinelor online, oamenii încă doresc conexiuni umane, ceea ce este unul dintre motivele pentru care inteligența artificială în toate formele sale este atât de populară. Proiectarea site-urilor poate lua multe forme, dar unele exemple populare includ învățarea automată, personalizarea și chat-urile. Personalizarea anumitor funcționalități oferă consumatorului sentimentul că este special, iar utilizatorii apreciază acest lucru și devin mai loiali mărcii respective.

Cu toate acestea, chat-urile influențează direct experiența utilizatorului. Oferind o modalitate captivantă și ușor de utilizat pentru a comunica, chat-urile facilitează comunicarea și sporesc interesul pentru serviciile pentru clienți. Utilizatorii pot pune întrebări și primi răspunsuri în timp real, ceea ce înseamnă că orice informație poate fi obținută rapid.

© 2023 Toate drepturile rezervate ASoftware